Hier is dan de voorlopig afgewerkte versie van mijn lipsync.
In totaal heb ik 8-9 seconden uitgeanimeerd:
delen die uitgeanimeerd zijn:
'En die..die..die... krijgen dan 72 maagden als die naar den hemel gon...'
'Krijg rijstpap me nen gouwen lepel...'
'Dankuwel ma en pa...'
alle andere stukken blijven in key tekeningen staan
hi all, In this blog you find all my artworks that i made. I will allways update this blog with new works. Current studies: Animation film. greetz Jonathan
Tuesday, December 15, 2009
Wednesday, December 2, 2009
Lipsync test
hier is al een eerste tussenversie van mijn lipsync
Alles staat nog in keys
'En di di di krijgen dan... ump 72 maagden...' is al uitgeanimeerd :)
Alles staat nog in keys
'En di di di krijgen dan... ump 72 maagden...' is al uitgeanimeerd :)
Tuesday, November 24, 2009
Friday, November 13, 2009
Monday, May 18, 2009
The day of days
Friday, December 12, 2008
Tuesday, November 25, 2008
little update
Subscribe to:
Posts (Atom)




